Aktualne priložnosti

Naši zaposlitveni partnerji so uspešna podjetja, ki ponujajo dinamično delo, stimulativno plačilo ter možnost kariernega in osebnega razvoja. FirstClass svetovalci aktivno spremljamo vaš razvoj in smo most med vami in želenim podjetjem.

 
<< Nazaj na vse zaposlitvene priložnosti

Asistent za HR in administracijo (m/ž) - študentsko delo

V svojo ekipo vabimo motiviranega študenta/študentko, ki si želi razvijati svoje znanje in pridobiti izkušnje na področju HR in administracije.

 

Pri nas boš sodeloval/a z izkušenimi strokovnjaki na področju iskanja in selekcije ključnih vodstvenih in IT kadrov ter podpiral/a administrativne in organizacijske procese, ki so ključni za naše delovanje. Cenimo odgovornost, natančnost in prilagodljivost ter verjamemo, da so te lastnosti ključne za uspešno delo v naši ekipi.

 

Če si organiziran/a, rad/a delaš z ljudmi in si želiš dolgoročnega sodelovanja v dinamičnem okolju, te vabimo, da se pridružiš naši ekipi in z nami soustvarjaš uspešno prihodnost na področju iskanja in selekcije kadrov.

 

Kako bo izgledal tvoj delovnik?

  • Pomoč vodji pisarne ter vodstvu podjetja pri pisarniških, administrativnih in organizacijskih nalogah:
  • organizacija sestankov in dogodkov,
  • naročanje materiala,
  • upravljanje koledarjev,
  • komunikacija z naročniki, kandidati ter dobavitelji,
  • priprava in urejanje dokumentacije
  • Administrativna pomoč HR svetovalcem na projektih, npr.:
  • pošiljanje vabil,
  • preverjanje referenc,
  • urejanje baz podatkov itd.
  • Organizacijska podpora pri izobraževalnih in poslovnih dogodkih.
  • Skrb za urejenost prostorov.
  • Priprava sejne sobe in sprejem naročnikov ter kandidatov.

 

Kaj iščemo pri novem sodelavcu?

  • Strokovnost in profesionalen pristop do dela.
  • Visok nivo poslovne komunikacije.
  • Analitična naravnanost, pozornost na detajle.
  • Vztrajnost in doslednost.
  • Samoiniciativnost, proaktivnost in samostojnost.
  • Zelo dobro znanje angleščine (pisne in ustne).
  • Zaželjen je študij družboslovne smeri s strastjo do iskanja in selekcije kadrov.

 

Kaj ti nudimo?

  • Delo v modernih pisarnah v centru Ljubljane z najlepšim razgledom v mestu.
  • Povezana in sproščena ekipa.
  • Skrb za dobro počutje na delovnem mestu (sadje v pisarni, neomejene količine kave, čaja in oreščkov, druženja in zabavne aktivnosti itd.).
  • Karierni razvoj na področju iskanja in selekcije kadrov pod mentorstvom vodilnih strokovnjakov v Sloveniji.
  • Dolgoročno sodelovanje (z možnostjo redne zaposlitve).

 

Lokacija dela: Dalmatinova 2, Ljubljana

Predviden obseg dela je 30-40 ur tedensko, odvisno od dogovora.

Se veselimo, da te spoznamo!