Aktualne priložnosti

Naši zaposlitveni partnerji so uspešna podjetja, ki ponujajo dinamično delo, stimulativno plačilo ter možnost kariernega in osebnega razvoja. FirstClass svetovalci aktivno spremljamo vaš razvoj in smo most med vami in želenim podjetjem.

 
<< Nazaj na vse zaposlitvene priložnosti

Direktor prodaje B2C (m/ž)

Ste strastni/-a do prodaje in vodenja ter si želite prevzeti ključno vlogo pri razvoju prodajnih kanalov? Iščete zaposlitev v dinamičnem mednarodnem podjetju? Potem vas vabimo k prijavi.

 

Naš naročnik, uspešno veliko podjetje, v svoje vrste vabi Direktorja prodaje B2C (m/ž).

 

Ključne delovne naloge: 

  • Oblikovanje, definiranje in integracija strategij prodajnih kanalov za podporo poslovni rasti.
  • Analiza tržnega potenciala in njegov razvoj v podporo celostni prodajni strategiji in realizaciji prodajnih planov.
  • Vodenje procesa načrtovanja prodaje in ciljnih kanalov. 
  • Razvoj strategije trženjskih kanalov in ključnih prodajnih argumentov za potencialne in obstoječe strank.
  • Upravljanje učinkovitega programa prodajnih treningov za izboljšanje uspešnosti in vključenosti prodajnikov.
  • Podpora in nadzor razvojnih, organizacijskih in usmerjevalnih aktivnosti v vseh prodajnih kanalih za zagotavljanje visoke ravni uporabniške izkušnje.
  • Spremljanje in kontrola uspešnosti prodajnih kanalov za zagotavljanje skladnosti s smernicami in postopki podjetja. 
  • Vzpostavitev in vzdrževanje odnosov s ključnimi poslovnimi partnerji z namenom povečanja prihodkov.
  • Priprava analiz prodajnih trendov, učinkovitosti in uspešnosti.
  • Zaposlovanje, usposabljanje, razvoj in spremljanje uspešnosti zaposlenih.
  • Spremljanje industrijskih trendov, konkurenčnih strategij in razvoja prodaje v drugih panogah. 

 

Ključne kvalifikacije: 

  • 3+ let izkušenj na področju vodenja prodaje z močnim poudarkom na B2C prodaji.
  • Obvezno je dobro poznavanje retail business-a. 
  • Zelo zaželeno je poznavanje digitalne prodaje in novih prodajnih pristopov.
  • Močne vodstvene sposobnosti in izkušnje z vodenjem večjega števila zaposlenih.
  • Odlične analitične, komunikacijske in medosebne veščine.
  • Vsaj VI. stopnja izobrazbe z ekonomskega ali drugega relevantnega področja.
  • Napredna uporaba MS Office.
  • Znanje angleškega jezika.

 

Pri kandidatih iščemo: 

  • Pozitiven odnos in visoka energija.
  • Visoka motiviranost za dosežke in samostojnost.
  • Ciljna in prodajna usmerjenost.
  • Prilagodljivost in pripravljenost na hitre spremembe glede na potrebe trga.
  • Avtoritativnost.

 

Naš naročnik nudi: 

  • Redna zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečno poskusno dobo.
  • Delo v sproščenem, povezanem in sodelovalnem timu.
  • Stimulativno plačilo.
  • Dinamčne delovne naloge in izzivi.
  • Možnost uveljavljanja inovativnih idej.
  • Ambiciozna in prijetna ekipa sodelavcev.
  • Strokovni in osebni razvoj.

 

Lokacija dela: Ljubljana.

 

Razpis velja do zapolnitve delovnega mesta.