Aktualne priložnosti

Naši zaposlitveni partnerji so uspešna podjetja, ki ponujajo dinamično delo, stimulativno plačilo ter možnost kariernega in osebnega razvoja. FirstClass svetovalci aktivno spremljamo vaš razvoj in smo most med vami in želenim podjetjem.

 
<< Nazaj na vse zaposlitvene priložnosti

Pomočnik vodje službe za računovodstvo (m/ž)

Ste izkušeni računovodja? Delate z mednarodnimi računovodskimi standardi? Pripravljate ali sodelujete pri pripravi bilanc in drugih obveznih računovodskih obdobnih poročil?  

 

Naš naročnik je pomemben ponudnik celovitih rešitev financiranja za pravne in fizične osebe. Kot del ene največjih bančno finančnih skupin v regiji, v segmentu poslovne dejavnosti, ki beleži rast, predstavlja priložnost za sodelovanje edinstveno priliko za razvoj nadaljnje kariere.

Iščemo desno roko Vodje računovodstva na delovnem mestu: POMOČNIK VODJE SLUŽBE ZA RAČUNOVODSTVO (m/ž).

 

Glavne odgovornosti: 

  • Pomoč pri vodenju, organiziranju, nadzoru in koordinaciji dela oddelka.
  • Nadomeščanje vodje službe.
  • Samostojno opravljanje nalog računovodskega področja.
  • Pravilno evidentiranje poslovnih dogodkov.
  • Vodenje in usklajevanje glavne knjige in pomožnih knjig.
  • Nadzor nad stroški podjetja.
  • Skrb za likvidnost in plačilni promet.
  • Spremljava in nadzor nad transakcijami s povezanimi osebami (transferne cene).
  • Izdelava mesečnih izkazov, zaključnih računov, letnih poročil.
  • Izdelava davčnih obračunov (DDV, DDPO).
  • Izdelava poročil za notranje in zunanje uporabnike (poslovodstvo, lastnik, FURS, AJPES, Banka Slovenije in ostali).
  • Sodelovanje z revizorji, inšpektorji, zunanjimi pogodbenimi izvajalci in ostalimi poslovnimi partnerji.
  • Spremljanje predpisov s področja računovodstva in davkov.
  • Obveščanje sodelavcev o spremembi zakonodaje in o aktivnostih, ki vplivajo na proces dela.
  • Sodelovanje pri pripravi in izdaji internih aktov in navodil za delo.
  • Sodelovanje in koordinacija z odvisnimi in ostalimi družbami v skupini.
  • Sodelovanje pri izboljšavah poslovnih procesov in informacijskega sistema za računovodstvo.
  • Druga dela po navodilih vodje službe in drugih nadrejenih v okviru delovnih nalog.

 

Ključne zahteve:

  • Najmanj VI. stopnja izobrazbe ekonomske ali druge ustrezne smeri.
  • Vsaj 10 let izkušenj v računovodstvu.
  • Poznavanje računovodskih standardov (SRS in MSRP).
  • Poznavanje predpisov s področja davkov s poudarkom na DDV, DDPO.
  • Zaželene izkušnje s področja leasing financiranja.
  • Izkušnje s transfernimi cenami predstavljajo prednost. 
  • Napredno znanje MS Office orodij (Excel, Word in Outlook).
  • Aktivno znanje angleškega jezika.

 

Pri kandidatih iščemo:

  • Analitične sposobnosti.
  • Pozitiven pristop k iskanju rešitev.
  • Praktičen način razmišljanja in izvedbene spretnosti.
  • Proaktivnost, ciljno usmerjenost, smisel za timsko delo.
  • Izkušnje z vodenjem ljudi.
  • Natančnost, vztrajnost, prilagodljivost in zanesljivost.
  • Samoiniciativnost, odgovornost, visoko motiviranost za delo.
  • Sposobnost učinkovitega izvajanja nalog v planiranih časovnih terminih.
  • Sposobnost postavljanja prioritet in učinkovitega upravljanja delovnega časa.
  • Pripadnost podjetju.

 

Nudimo: 

  • Zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom.
  • Stimulativen finančni paket.
  • Fleksibilne pogoje dela po uvodnem obdobju.
  • Delo v podjetju katerega temeljne vrednote so odgovornost, integriteta, verodostojnost, sodelovanje, usmerjenost v rešitve in inovativnost, učinkovitost in preprostost. 
  • Delo v podjetju, ki je član pomembne, prepoznane bančno finančne skupine v regiji. 
  • Delo v profesionalnem, dinamičnem in urejenem delovnem okolju ter močno povezanem kolektivu, ki skrbi za svoje zaposlene.
  • Zagotovljeno parkirno mesto.
  • Fleksibilne pogoje dela po uvodnem obdobju.

 

Lokacija dela: Ljubljana

 

Prijave sprejemamo do zapolnitve delovnega mesta.