Aktualne priložnosti

Naši zaposlitveni partnerji so uspešna podjetja, ki ponujajo dinamično delo, stimulativno plačilo ter možnost kariernega in osebnega razvoja. FirstClass svetovalci aktivno spremljamo vaš razvoj in smo most med vami in želenim podjetjem.

 
<< Nazaj na vse zaposlitvene priložnosti

Samostojni sodelavec v službi za pravne in splošno kadrovske zadeve (m/ž)

Ste natančni, organizirani in pripravljeni prevzeti pomembno podporno vlogo v podjetju, ki je del ene največjih in najbolj priznanih skupin v regiji? Iščemo sodelavko/ca, ki se bo pridružil njihovi službi za pravne in splošno kadrovske zadeve, kjer bo samostojno opravljal naloge s področja dela sekretariata ter podpiral kadrovsko-pravno ekipo.

 

Opis zadolžitev:

  • Sprejem in administrativna obdelava vhodne pošte za celotno družbo (dokumentni sistem Lotus Notes) in posredovanje pošte v druge službe družbe,
  • vsebinska obdelava vhodne pošte, ki spada v področje sekretariata,
  • evidentiranje računov in stroškovnih mest (Lotus Notes),
  • kontrola in pregled ustreznosti prejete, izhodne in interne dokumentacije,
  • arhiviranje dokumentacije in skrb za arhiv,
  • opravljanje organizacijskih nalog sekretariata (npr. usklajevanje sestankov, službenih poti poslovodstva),
  • koordiniranje, nadzor in spremljanje delovnega procesa sekretariata,
  • zagotavljanje administrativne podpore pravni službi (sprejem sodne pošte, vnos rokov, hramba v dokumentni sistem, odprema sodnih in drugih pisanj …),
  • Administrativna podpora kadrovski funkciji, npr.:
  • priprava osnovnih evidenc za obračun plač zaposlenih in sodelovanje z zunanjim izvajalcem, ki pripravlja obračun plač,
  • vodenje evidence delovnega časa (Špica),
  • priprava različnih evidenc,
  • administrativna podpora v postopkih izbora kandidatov in zaposlitve kandidatov (npr. objava oglasov, organizacija razgovorov, obveščanje kandidatov, zbiranje potrebne dokumentacije od izbranih kandidatov),
  • organizacija obdobnih zdravstvenih pregledov in pregledov pred prvo zaposlitvijo,
  • administrativna podpora v zvezi s študentskim delom (koordinacija in urejanje plačil),
  • druge naloge v zvezi s podporo kadrovski funkciji.
  • sprejem obiskovalcev in telefonskih klicev,
  • organizacija internih in eksternih dogodkov družbe,
  • skrb za sprotno dnevno urejenost prostorov.

 

Kaj iščemo pri kandidatih:

  • Najmanj 5 let delovnih izkušenj, zaželeno na podobnih delovnih mestih,
  • 6/1 ali 5. stopnja strokovne izobrazbe upravno-administrativne ali druge ustrezne smeri,
  • dobro poznavanje dokumentnih programov (npr. Lotus Notes ali podobno),
  • zelo dobro poznavanje MS Office paketa,
  • poznavanje kadrovskih informacijskih sistemov (npr. Špica),
  • znanje angleškega jezika zaželeno, ni pa pogoj,
  • izkušnje iz leasinga/bančne industrije predstavljajo prednost.

 

Ključne kompetence:

  • Odlične organizacijske sposobnosti in sposobnost upravljanja časa,
  • praktična miselnost in iznajdljivost,
  • dobre komunikacijske veščine,
  • dobro delovanje v ekipi in s strankami z usmerjenostjo na reševanje problemov,
  • natančnost, vztrajnost in fleksibilnost,
  • samoiniciativnost in odgovornost,
  • visoka motivacija za delo.

 

Naš naročnik nudi:

  • Zaposlitev za določen čas do maja 2025 s 3 mesečnim poskusnim delom,
  • zaposlitev v stabilnem podjetju, kjer vladajo vrednote: odgovornost, integriteta, verodostojnost, sodelovanje, usmerjenost v rešitve in inovativnost, učinkovitost in preprostost,
  • vključitev v dodatno prostovoljno pokojninsko zavarovanje,
  • kolektivno nezgodno zavarovanje,
  • nadpovprečno izplačilo regresa,
  • možnost finančne nagrade za delovno uspešnost,
  • športno društvo, ki organizira smučanja, pohode, bowling ipd.,
  • priložnost za delo v ugledni mednarodni družbi,
  • močno povezan, kolegialen kolektiv,
  • razgibano delovno okolje, ki ceni ustvarjalnost, inovativnost in timsko delo.

 

Lokacija dela: Ljubljana.