Aktualne priložnosti

Naši zaposlitveni partnerji so uspešna podjetja, ki ponujajo dinamično delo, stimulativno plačilo ter možnost kariernega in osebnega razvoja. FirstClass svetovalci aktivno spremljamo vaš razvoj in smo most med vami in želenim podjetjem.

 
<< Nazaj na vse zaposlitvene priložnosti

Skrbnik ključnih kupcev za DACH regijo (m/ž)

Odlično govorite nemško in imate izkušnje s področja skrbništva ključnih kupcev? Vidite grajenje dolgoročnih strateških odnosov s kupci kot enega najpomembnejših dejavnikov v prodaji? Vam je pomembno, da za vami stoji podjetje z vrhunsko blagovno znamko in večkrat nagrajenimi izdelki?

 

Za globalno uveljavljeno podjetje z več kot 400 zaposlenimi, lastnim razvojem in proizvodnjo v dveh državah ter mrežo partnerjev na več kot 30 trgih po vsem svetu iščemo skrbnika ključnih kupcev. Odgovoren bo za grajenje in vzdrževanje dobrih poslovnih odnosov s strankami podjetja. Gre izključno za B2B področje in kupce, kot so na primer trgovine z raznovrstno (gradbeno) opremo, prodajni saloni, arhitekti, podjetja v gradbeni panogi. V podjetju verjamejo v oseben odnos s stranko in ga gradijo z mesečnimi obiski in sprotnim obveščanjem o novostih s ciljem ohranitve statusa primarnega dobavitelja in razvoja stranke v strateškega kupca. Iščemo osebo s sposobnostjo komunikacije z različnimi nivoji sogovornikov, upoštevajoč kulturne in nacionalne posebnosti stranke. Tehnična naravnanost in občutek za estetiko sta zaželjena, saj bosta omogočala lažje svetovanje stranki glede ustreznosti izdelkov.

 

Skrbnik ključnih kupcev za DACH regijo (m/ž)

 

Glavne odgovornosti:

  • Skrb za gradnjo in vzdrževanje dolgoročnih odnosov z znanimi naročniki v DACH regiji. 
  • Redno obiskovanje strank in svetovanje glede produktov podjetja.
  • Pogajanja, priprava kalkulacij in ponudb, sklepanje pogodb in spremljanje realizacije naročil skozi vse faze procesa do končne izdelave.
  • Promocija novih ali spremenjenih izdelkov obstoječim strankam, da se zagotovi seznanjenost s kakršnimikoli spremembami v ponudbi ali strukturi cen.
  • Razvoj strank. Motivacija za grajenje mreže novih kupcev.
  • Prepoznavanje trendov in priložnosti na trgu. 
  • Poznavanje konkurence in prilagajanje tržnim potrebam. 
  • Pravočasno in strokovno obravnavanje pritožb strank.
  • Odgovornost za doseganje prodajnih ciljev. 

 

Ključne kvalifikacije:

  • Obvezno aktivno znanje slovenskega in nemškega jezika.
  • Zaželjena je visokošolska izobrazba iz ekonomije, tehničnega ali drugega ustreznega področja, ni pa pogoj.
  • Vsaj 2 leti delovnih izkušenj na področju B2B prodaje, zaželjeno na nemškem/avstrijskem/švicarskem tržišču.
  • Pripravljenost na službena potovanja v tujino (cca. 5 dni na mesec).
  • Poznavanje prodajnih in pogajalskih tehnik ter pravil poslovnega komuniciranja.
  • Ciljna naravnanost.
  • Odlične organizacijske in komunikacijske sposobnosti.
  • Vozniški izpit B kategorije.
  • Proaktivnost, entuziazem in samoiniciativnost.
  • Pozitiven odnos in visoka energija.

 

Nudimo: 

  • Redna zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečno poskusno dobo.
  • Konkurenčen finančni paket z variabilnim delom. Podjetje je do sedaj izplačevalo tudi božičnico in nadpovprečni regres.
  • Intenzivno uvajanje v delo in zagotovljeno mentorstvo.
  • Stimulativno delovno okolje, ki spodbuja inovativnost in ustvarjalnost.
  • Samostojnost pri delu.
  • Fleksibilen delovni čas.
  • Službeno vozilo za poslovno uporabo, mobilni telefon, prenosni računalnik.

 

Lokacija dela: Ljubljana

 

Razpis velja do zapolnitve delovnega mesta.