Aktualne priložnosti

Naši zaposlitveni partnerji so uspešna podjetja, ki ponujajo dinamično delo, stimulativno plačilo ter možnost kariernega in osebnega razvoja. FirstClass svetovalci aktivno spremljamo vaš razvoj in smo most med vami in želenim podjetjem.

 
<< Nazaj na vse zaposlitvene priložnosti

Skrbnik ključnih strank (m/ž)

Postanite del vodilne IT ekipe!

 

Če ste prodajno naravnan in ambiciozen posameznik z izkušnjami v B2B prodaji storitev, zaželeno informacijske tehnologije, in želite biti ključni vezni člen med podjetjem in ključnimi strankami ter soustvarjati uspeh v hitro razvijajočem se IT svetu, se nam predstavite. 

 

Priložnost za motivirane in ambiciozne: iščemo Skrbnika ključnih strank (m/ž), ki bo s svojo proaktivnostjo, prodajnimi veščinami in izkušnjami skrbel za dolgoročno zadovoljstvo obstoječih strank ter širil poslovanje podjetja na nove trge.

 

Naš naročnik je vodilni sistemski integrator, del mednarodne skupine, ki že 30 let uspešno zagotavlja celovite informacijske rešitve in storitve na področju IT infrastrukture za podjetja in organizacije različnih velikosti. Specializirani so na področju sistemske integracije v transportu in logistiki, pristaniških sistemih ter upravljanju obsežnih dobavnih verig.

 

Ključne odgovornosti:

  • Skrbništvo za obstoječe stranke (Slovenija, Hrvaška, Srbija): zagotavljanje podpore, reševanje težav in vzdrževanje dolgoročnih odnosov.
  • Širitev poslovanja: pridobivanje novih strank ter širitev storitev, predvsem na področju rešitev za pristanišča in bencinske servise.
  • Razvoj prodajnih strategij v skladu s poslovno strategijo podjetja.
  • Uresničevanje zastavljenih ciljev in izpolnjevanje prodajnih načrtov.
  • Tesno sodelovanje z internimi ekipami (prodaja, razvoj, operativa).

 

Od kandidata pričakujemo:

  • Izkušnje v prodaji IT storitev (B2B) in skrbništvu ključnih strank, predvsem na tehničnih področjih.
  • Odlične komunikacijske sposobnosti, občutek za stranko in prodajno naravnanost.
  • Proaktivnost, samostojnost in željo po doseganju ambicioznih ciljev.
  • Motivacijo za napredovanje.
  • Odlične organizacijske sposobnosti ter izkušnje s kompleksnimi prodajnimi cikli.
  • Odlično računalniško pismenost: MS Office, poznavanje drugih ERP in CRM orodij predstavlja prednost.
  • Odlično ustno in pisno znanje angleškega jezika. Znanje drugih tujih jezikov predstavlja prednost.
  • Prisotnost na lokaciji dela (hibridno delo ni omogočeno) in občasna potovanja v tujino.

 

Ponujamo:

  • Zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom.
  • Plačni paket, ki poleg fiksne mesečne plače, vsebuje letni bonus.
  • Možnost napredovanja na višji položaj v organizacijski enoti.
  • Službeno vozilo za potrebe službenih poti in različne ugodnosti (regres, božičnica, paket zavarovanj, teambuildingi, družini prijazni pogoji).
  • Priložnost, da postanete pomemben del mednarodno uspešnega podjetja.

 

Lokacija dela: Koper

 

Če ste se prepoznali v opisu in ste pripravljeni sprejeti nov karierni izziv, nam pošljite življenjepis.

 

Prijave sprejemamo do zapolnitve delovnega mesta.