Aktualne priložnosti

Naši zaposlitveni partnerji so uspešna podjetja, ki ponujajo dinamično delo, stimulativno plačilo ter možnost kariernega in osebnega razvoja. FirstClass svetovalci aktivno spremljamo vaš razvoj in smo most med vami in želenim podjetjem.

 
<< Nazaj na vse zaposlitvene priložnosti

Tehnični direktor/član uprave (CTO) (m/ž)

Vas zanima izziv vodenja večjega proizvodnega obrata s poudarkom na avtomatizaciji, optimizaciji in zagotavljanju strateškega finančnega upravljanja? Ali želite prevzeti odgovornost za tehnološki razvoj in prispevati k uspehu podjetja z uvajanjem metodologij za dvig učinkovitosti in kakovosti proizvodnje?

 

Naš naročnik je proizvodno podjetje z dolgoletno tradicijo in mednarodno prisotnostjo. K sodelovanju vabijo izkušenega CTO-ja, ki bo odgovoren za optimizacijo celotne proizvodne vertikale, usmerjanje inovacij in tehnološkega razvoja ter implementacijo naprednih metodologij za zagotavljanje kakovosti in učinkovitosti proizvodnih procesov.

 

Vabimo vas k prijavi na delovno mesto: Tehnični direktor/član uprave (CTO)

 

Glavne naloge:

  • Strateško vodenje proizvodnje: Vodenje in optimizacija celotne proizvodne vertikale.
  • Inovacije in razvoj izdelkov: Pogon inovacij in tehnološkega razvoja, vključno z izboljšanjem obstoječih izdelkov in razvojem novih izdelkov. Načrtovanje razvoja skladnega z dolgoročnimi strateškimi cilji podjetja.
  • Upravljanje kakovosti in metodologije: Uvedba in nadzor metodologij za izboljšanje procesov in povečanje učinkovitosti. Zagotavljanje skladnosti z industrijskimi standardi in certifikati kakovosti.
  • Tehnološka nadgradnja in avtomatizacija: Nadzor nad tehnično infrastrukturo in tehnološko opremo. Vodenje iniciativ za avtomatizacijo in uporabo naprednih tehnologij za izboljšanje proizvodnih procesov.
  • Razumevanje poslovnih financ: Priprava proračunov, finančno načrtovanje. Odgovornost za finančne izide proizvodne vertikale. Razumevanje ključnih finančnih konceptov, kot je P&L in njihov vpliv na operativne odločitve.
  • Vodenje: Odgovornost za organizacijo, vodenje, motiviranje in razvoj sodelavcev.

 

Pričakujemo:

  • Najmanj VII. stopnja izobrazbe strojne (zaželjeno) ali druge tehnične smeri.
  • 5-10 let delovnih izkušenj na podobnih delovnih mestih v srednjih/večjih proizvodnih podjetjih/poslovnih enotah s 150+ zaposlenimi.
  • Odlično tehnično znanje s področja strojništva, vključno z izkušnjami z avtomatizacijo, optimizacijo in upravljanjem večjih proizvodnih obratov.
  • Izkušnje z vpeljavo metodologij za izboljšanje kakovosti in produktivnosti.
  • Sposobnost vodenja več projektov hkrati, od začetnih faz do zaključka, s posebnim poudarkom na rokih, proračunu in kakovosti izvedbe.
  • Odlične verbalne in pisne komunikacijske sposobnosti, sposobnost jasnega in učinkovitega komuniciranja tako znotraj podjetja kot z zunanjo javnostjo.
  • Zmožnost branja in interpretacije finančnih izkazov ter priprava in zagovarjanje investicijskih predlogov.
  • Zmožnost razvijanja in implementiranja strateških načrtov, ki podpirajo dolgoročne poslovne cilje podjetja.
  • Odlično znanje angleškega jezika.
  • Mednarodne izkušnje predstavljajo prednost.

 

Ponudba:

  • Zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev.
  • Strokovna in izkušena vodstvena ekipa z visoko integriteto.
  • Konkurenčen finančni paket.
  • Zaposlitev v uspešnem in stabilnem podjetju.

 

Lokacija dela: notranjska in obalno-kraška regija

 

Razpis velja do zapolnitve delovnega mesta.