Aktualne priložnosti

Naši zaposlitveni partnerji so uspešna podjetja, ki ponujajo dinamično delo, stimulativno plačilo ter možnost kariernega in osebnega razvoja. FirstClass svetovalci aktivno spremljamo vaš razvoj in smo most med vami in želenim podjetjem.

 
<< Nazaj na vse zaposlitvene priložnosti

Vodja nabave (m/ž)

Ste organizirani, imate veliko idej za optimiziranje procesov in vas odlikujejo odlične pogajalske spodobnosti? Vas mika nadaljevati kariero v podjetju z mednarodno dimenzijo, katerega produkte odlikujejo eleganca, prefinjenost, skladnost, izraznost, dinamičnost?

 

Za našega naročnika, priznano družinsko podjetje Puklavec Family Wines, iščemo ciljno-naravnano osebo, ki bo sprejela izziv in zapolnila delovno mesto: Vodja nabave (m/ž) 

 

Puklavec Family Wines je podjetje, katerega vizijo predano uresničuje že tretji rod ustanovitelja. V osrčju slikovite podravske pokrajine, v sožitju z naravo ustvarjajo produkte, ki so prepoznani tudi izven slovenskih meja. Ponašajo se s številnimi nagradami in certifikati. Prepričani so, da so ljudje tisti, ki naredijo razliko. Radi delajo z ljudmi, ki z njimi delijo enako strast in predanost.

 

 

Vaše glavne odgovornosti bodo zajemale:

  • Vodenje nabavne enote: Usmerjanje in koordiniranje vseh aktivnosti nabave, vključno s ciljno usmerjenim razporejanjem nalog, izvajanjem in ocenjevanjem usposabljanj ter motivacijo zaposlenih za doseganje ciljev in izboljšav.
  • Strateško načrtovanje nabave: Razvoj in izvajanje strategij za optimizacijo nabavnih procesov, vključno s pridobivanjem, primerjanjem in vrednotenjem ponudb, pogajanji z dobavitelji ter vzpostavljanjem in vzdrževanjem partnerskih odnosov.
  • Upravljanje z materiali in viri: Zagotavljanje racionalne porabe materialov in gospodarnega ravnanja z viri, vključno s planiranjem in organizacijo dostav ter nadzorom nad stroški.
  • Kakovost in varnost: Spremljanje in zagotavljanje kakovosti opravljenega dela, varnosti proizvodov in procesov ter skladnosti z zakonodajo in standardi.
  • Komunikacija in sodelovanje: Aktivno sodelovanje pri reševanju reklamacij, obveščanje vodstva o novostih in zakonodaji ter spodbujanje pozitivnega sodelovanja med vsemi zaposlenimi.
  • Predstavljanje podjetja: Zastopanje in promocija podjetja v Sloveniji in v tujini.

 

Pričakujemo:

  • Univerzitetna izobrazba, magisterij stroke, visoko strokovna ali višješolska izobrazba ekonomske ali druge ustrezne smeri.  
  • Vsaj 3 leta izkušenj na sorodnem delovnem mestu. 
  • Aktivno znanje angleškega jezika (dodatni tuji jezik predstavlja prednost).
  • Vozniški izpit B-kategorije.
  • Poznavanje MS Office.

 

Pri kandidatih iščemo:

  • Ciljno naravnanost in stremenje k doseganju plana nabave.
  • Sistematičnost in organiziranost.
  • Odlične komunikacijske veščine.
  • Odlične pogajalske sposobnosti.
  • Odpornost na stresne situacije.

 

Ponujamo:

  • Redno zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom. 
  • Stimulativen plačni paket.
  • Možnost osebnostnega in kariernega razvoja.
  • Delo v hitro rastočem in priznanem podjetju z dinamičnim naborom delovnih nalog.

 

Lokacija dela: Ormož

 

Razpis velja do zapolnitve delovnega mesta.