Študija primera
Študija primera za digitalnega stratega ponazarja uspešno iskanje visoko usposobljenega in izkušenega strokovnjaka na področju marketinga. Glede na ostre razmere na trgu in pomanjkanje odličnih strokovnjakov z dovolj izkušnjami, ki so hkrati tudi pripravljeni na menjavo delodajalca, smo naročniku pomagali najti in zaposliti kandidata, ki bo skupaj s podjetjem ustvarjal nove uspešne zgodbe.
Ascanius Media d.o.o. je ena vodilnih medijskih agencij v Sloveniji, ki ponuja celoten nabor storitev, od medijskega načrtovanja in nakupa medijev, raziskav in vpogleda v potrošnike, do priprave komunikacijskih strategij in svetovanja. Podjetje je del agencijske skupine Direct Media United Solutions, največjega medijskega sistem v JV Evropi, ter del skupine United Group.
Delovno mesto, za katerega smo v FirstClassu iskali kandidate, je digitalni strateg. Iskali smo osebo z veliko strokovnimi izkušnjami na področju performance marketinga, hkrati pa je morala imeti oseba dobre komunikacijske sposobnosti ter znati razmišljati strateško. Bistvene lastnosti, ki smo jih iskali pri kandidatih, so bile kreativnost, analitičnost in proaktivnost, hkrati pa je bilo pomembno nenehno pridobivanje novega znanja in sposobnost mentoriranja sodelavcev.
Pri postopku iskanja digitalnega stratega so se izzivi pojavljali predvsem na področju ostrih razmer na trgu ter velikega povpraševanja po kandidatih na področju digitalnega marketinga. Kot običajno pa kandidatov z odličnim strokovnim znanjem v kombinaciji s sposobnostmi na področju koordinacije med naročniki in mentoriranjem ekipe, ni na pretek. Zaradi ostrih razmer na trgu so delodajalci pripravljeni narediti vse, da najboljši kader zadržijo, zato se je v nekaterih primerih celo zgodilo, da so se kandidati odločili ostati pri trenutnem delodajalcu.
Za premagovanje izzivov pri zaposlovanju digitalnega stratega smo se morali posluževati predvsem direktnega iskanja kandidatov, saj kandidatov z dovolj tovrstnega znanja na trgu ni. Poleg tega je bil naš naročnik zelo fleksibilen pri dogovoru s končnim kandidatom in se je bil pripravljen prilagoditi razmeram na trgu. Z namenom celostne ocene kandidatov smo izvedli postopek selekcije, ki je vključeval več krogov intervjujev pri FirstClassu in naročniku, srečanje z ekipo (meet the team) in preverjanje referenc. Naročnik je omogočil, da se je kandidat srečal z bodoče ekipo, s katero digitalni strateg tesno sodeluje, poleg tega pa je bilo izvedeno tudi srečanje z ekipo na strani matičnega podjetja v tujini.
Rezultat iskanja in selekcije je bila zaposlitev odličnega digitalnega stratega z več kot 10-letnimi izkušnjami v digitalnem marketingu, pri čemer so bile kandidatove izkušnje iz sorodnega podjetja ključne za končno odločitev. Poleg tega je kandidat izražal odlične vodstvene sposobnosti za sodelovanje in mentoriranje ekipe ter močne komunikacijske veščine za delo z naročniki.
Za več informacij o storitvi iskanja in selekcije v podjetju FirstClass obiščite našo spletno stran s predstavitvijo storitve ali nam pišite na [email protected].