Aktualne priložnosti

Naši zaposlitveni partnerji so uspešna podjetja, ki ponujajo dinamično delo, stimulativno plačilo ter možnost kariernega in osebnega razvoja. FirstClass svetovalci aktivno spremljamo vaš razvoj in smo most med vami in želenim podjetjem.

 
<< Nazaj na vse zaposlitvene priložnosti

Prodajni predstavnik v pisarni (m/ž)

Si ambiciozen, zelo natančen in k rezultatom usmerjen posameznik? Si želiš delati v podjetju, ki ima odlične odnose, zelo zrelo vodstvo in te bo podpiralo pri tvojem nadaljnjem razvoju? Želiš pokazati svoje prodajne sposobnosti in skrbeti za stranke kar iz pisarne, v ekipi, kjer vlada pozitivna energija in medsebojna podpora? Potem iščemo prav tebe, da se nam pridružiš na delovnem mestu Prodajni predstavnik v pisarni!

 

Prevzemite vodenje prodajnih procesov in koordinacijo med naročniki, terenskimi prodajalci ter ostalimi udeleženci v enem najuspešnejših podjetij v Sloveniji na svojem področju, kjer te bo podjetje že od prvega dne podprlo pri tvoji rasti!

 

Glavne odgovornosti:

 

  • Redna komunikacija s strankami in gradnja odnosov (proaktivno klicanje strank, spremljanje ponudb, preverjanje zadovoljstva, prepoznavanje novih poslovnih priložnosti, etc.).
  • Podpora prodaji in komercialnim aktivnostim (ustrezno svetovanje strankam, podpora prodajni ekipi, samostojno zaključevanje manjših poslov).
  • Koordinacija naročil in izvedbe (natančen vnos naročil, spremljanje zamude pri dobavah, reklamacije, etc.).
  • Uporaba prodajnih orodij (CRM, ERP, ipd.).
  • Poznavanje izdelkov in sledenje trgu (trendom, konkurenci, itd.).
  • Upravljanje naročil strank in skrb za pravočasno dobavo (spremljanje naročil od prejema do dostave).
  • Podpora strankam v vseh fazah prodajnega procesa (hiter in profesionalen odziv preko telefona ali e-maila od faze poizvedbe, naročila, cene, dobavnih pogojev, etc. do izvedbe oz. dobave).
  • Sodelovanje z vsemi oddelki v podjetju in reševanje potencialnih zapletov (reklamacije, pritožbe, etc.).
  • Skrb za redno in natančno vnašanje pravilnih podatkov v ERP in CRM sisteme.
  • Prepoznavanje težav in predlaganje rešitev za izboljšanje kakovosti storitev.

 

 

Ključne kvalifikacije:

 

  • Srednješolska ali višja izobrazba, oziroma enakovredne izkušnje.
  • Zaželena izobrazba ali izkušnje na administrativnem, komercialnem ali logističnem področju
  • 1–3 leta izkušenj na področju podpore strankam, obdelave naročil ali podpornih funkcij v dobavni verigi.
  • Izkušnje v B2B ali industrijskem okolju predstavljajo prednost.
  • Natančnost in dobro razvite organizacijske sposobnosti.
  • Odlične komunikacijske veščine ter sposobnost reševanja problemov.
  • Dobro poznavanje ERP sistemov in orodij Microsoft Office.
  • Usmerjenost k strankam ter sposobnost sodelovanja z različnimi ekipami
  • Aktivno znanje angleškega jezika; dodatna regionalna ali jezika v stiku s strankami so prednost.
  • Sposobnost umirjenega in profesionalnega delovanja v časovno občutljivih ali zahtevnih situacijah.
  • Prevzemanje odgovornosti za naloge ter dosledno izvajanje do zaključka.
  • Postavljanje zadovoljstva strank v ospredje ter skrb za visoko kakovost storitev.

 

 

Kaj ponujamo:

 

  • Zaposlitev v uspešnem podjetju z odličnim kolektivom in zelo zdravo organizacijsko kulturo.
  • Karierni razvoj s strokovnim izpopolnjevanjem in možnostjo napredovanja.
  • 13. plača.
  • 14. plača v primeru doseganja osebnih KPI-jev.
  • Dolgoročna gradnja kariere in možnost dolgoročnega sodelovanja.
  • Strokovni in osebni razvoj (podjetje vlaga v interni razvoj svojih zaposlenih).
  • Dinamične delovne naloge in izzivi.
  • Zaposlitev za določen čas s poskusno dobo, z možnostjo podaljšanja za nedoločen čas.

 

 

Lokacija dela: Logatec (možnost hibridnega dela)

 

Razpis velja do zapolnitve delovnega mesta.