Aktualne priložnosti

Naši zaposlitveni partnerji so uspešna podjetja, ki ponujajo dinamično delo, stimulativno plačilo ter možnost kariernega in osebnega razvoja. FirstClass svetovalci aktivno spremljamo vaš razvoj in smo most med vami in želenim podjetjem.

 
<< Nazaj na vse zaposlitvene priložnosti

Senior manager oddelka rešitev za poslovne procese (m/ž)

Ste pripravljeni prevzeti strateško vlogo v eni vodilnih svetovalnih družb in voditi razvoj poslovnih rešitev na področju računovodstva, plač in svetovanja?

Iščemo izkušenega strokovnjaka, ki zna povezovati ljudi, priložnosti in procese – osebo z odličnim razumevanjem poslovnega okolja ter željo po ustvarjanju dodane vrednosti za stranke.

 

Kot Senior manager za poslovne procese boste odgovorni za vodenje projektov in razvoj storitev v oddelku, ki nudi računovodske, plačne in svetovalne storitve. Vaša vloga bo usmerjena v zagotavljanje kakovostne izvedbe, strateško sodelovanje s strankami in iskanje novih poslovnih priložnosti.

Neposredno boste sodelovali z vodstvom oddelkov in regijsko mrežo strokovnjakov ter prispevali k nenehnemu izboljševanju poslovnih procesov.

 

Ključne odgovornosti

  • Koordiniranje ekipe 10-15 sodelavcev.
  • Identifikacija priložnosti na trgu in vključenost v pridobivanje posla oz. projektov.
  • Skrb za realizacijo posla oz. projektov.
  • Vzpostavljanje in vzdrževanje odnosov s ključnimi strankami, partnerji, univerzami, davčnimi organi in drugimi organizacijami.
  • Zagotavljanje skladnosti z globalnimi in lokalnimi regulativami ter skrb za obvladovanje tveganj.
  • Analiza poslovnih procesov strank in predlaganje izboljšav za povečanje konkurenčnosti.
  • Spremljanje tržnih trendov in konkurenčnih aktivnosti ter razvoj novih storitev.
  • Spodbujanje sodelovanja v ekipi in razvoj talentov znotraj podjetja.

 

Pričakovanja

  • Univerzitetna izobrazba ali magisterij iz ekonomije, financ, računovodstva ali sorodnih področij.
  • Vsaj 5 let delovnih izkušenj, vključno z izkušnjami vodenja tima ali projektov.
  • Tehnične kompetence s poudarkom na računovodstvu, davkih in plačah ter poznavanje procesne avtomatizacije in digitalizacije.
  • Odlično razumevanje slovenskih in mednarodnih računovodskih standardov.
  • Zmožnost hkratnega vodenja več projektov in dela v dinamičnem okolju.
  • Izkušnje s pridobivanjem novih poslovnih priložnosti in prodajna naravnanost.

 

Prednost imajo kandidati, ki:

  • Imajo izkušnje v svetovalnih podjetjih.
  • So vodili računovodske time v večjih podjetjih.
  • Imajo izkušnje s transformacijo in optimizacijo poslovnih procesov.
  • Imajo mednarodne izkušnje in razumevanje globalnih poslovnih praks.

 

Kaj ponujamo

  • Zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim obdobjem.
  • Konkurenčen plačni paket in letni bonus.
  • Možnost profesionalnega in vodstvenega razvoja.
  • Sodobno delovno okolje, hibridni način dela.

 

Lokacija dela: Ljubljana

Če imate strast do vodenja, razvoja ljudi in izboljševanja poslovnih procesov, vas vabimo, da se prijavite in postanete del ekipe, ki postavlja standarde odličnosti v svetovanju in poslovnih storitvah.

 

Razpis velja do zapolnitve delovnega mesta.