Vas veseli delo, kjer imate pregled nad dogajanjem in poskrbite, da vse teče gladko? Ste natančni, sistematični in uživate v urejanju podatkov ter strukturiranju procesov? Radi vidite, ko so naloge zaključene pravočasno, komunikacija jasna, CRM posodobljen in vsi koraki pod kontrolo Vas motivira občutek, da ste ključni člen med prodajo, marketingom in partnerji – tisti, ki drži vse niti v rokah? Iščete okolje, kjer se cenita odgovornost in samoiniciativnost, hkrati pa ponuja priložnost za rast v hitro razvijajočem se izobraževalno-tehnološkem podjetju?
Za novoustanovljeno podjetje, ki deluje v večji skupini s kapitalsko ustreznostjo, ki se je zaradi širitve poslov odcepilo in postalo svoja entiteta, iščemo Skrbnika ključnih kupcev. Vloga je osredotočena na operativno učinkovitost in podporo poslovnim procesom. Iščemo osebo, ki bo skrbela za urejenost podatkov, jasne procese in pravočasno komunikacijo – t. i. “procesno hrbtenico” podjetja. Ključna naloga bo zagotavljanje tekočega poteka aktivnosti med prodajo, marketingom in zunanjimi partnerji.
KLJUČNE ODGOVORNOSTI
- Upravljanje CRM sistema – skrb za popolnost podatkov, preglednost faz v prodajnem lijaku in redno posodabljanje opomnikov.
- Administrativna podpora: priprava in arhiviranje pogodb, aneksov in soglasij ter usklajevanje z naročniki in partnerji.
- Sistematično spremljanje odprtih aktivnosti in redno izvajanje follow-upov (prek klicev, e-pošte ali sestankov).
- Organizacija manjših dogodkov, predstavitev in demo-jev – logistična priprava in koordinacija.
- Priprava osnovnih analiz prodajnega lijaka (pokritost faz, ozka grla) ter poročanje direktorju.
- Delo z mailing sistemi in koordinacija aktivnosti z zunanjo marketinško ekipo.
PROFIL KANDIDATA
- Odlikujejo vas natančnost, odlična organizacija, odgovornost in zanesljivost.
- Imate izkušnje z uporabo CRM sistemov ter osnovnim poročanjem (Google Sheets/Excel, graficni prikazi).
- Razumete logiko prodajnega lijaka in ustrezno zaporedje aktivnosti v posameznih fazah.
- Odlikujejo vas zelo dobre medosebne veščine – prijazen, a odločen slog komunikacije.
- Prednost predstavljajo izkušnje v izobraževalnem ali storitvenem okolju (SaaS kontekst) ter poznavanje osnov e-mail avtomatizacije.
PROFIL KANDIDATA
- Zaposlitev v podjetju z jasnim poslanstvom in ambicijo postati vodilni ponudnik izobraževanj iz IT področja in umetne inteligence v Sloveniji.
- Priložnost za soustvarjanje prodajnih procesov in programov v hitro rastočem okolju, kjer se ceni samoiniciativnost in odgovornost.
- Dinamično delovno okolje, ki združuje korporativno stabilnost in start-up energijo.
- Možnost profesionalnega razvoja in pridobivanja novih znanj na področju izobraževanja, tehnologije in svetovalne prodaje.
- Delo v mladi, povezani in ambiciozni ekipi, kjer se spodbuja sodelovanje in izmenjava idej.
- Hibriden način dela (pisarna v Ljubljani in delo od doma) ter fleksibilnost pri organizaciji dela.
- Stimulativno plačilo, vezano na doseganje rezultatov.
- Neomejene količine kave in prigrizkov.
Lokacija dela: Ljubljana, z možnostjo hibridnega dela.
Razpis velja do zapolnitve delovnega mesta.