ASI+ razpis: Podpora podjetjem pri upravljanju starejših zaposlenih in krepitvi njihovih kompetenc

Objavljeno: 23. 5. 2025
Potrditev sodelovanja do 14. 6. 2025

Sklad je v okviru projekta ASI+ – Podpora podjetjem za podaljševanje delovne aktivnosti objavil nov javni razpis, namenjen spodbujanju učinkovitega upravljanja starejših zaposlenih (50+) ter krepitvi njihovih kompetenc, s ciljem podaljševanja njihove delovne aktivnosti.

Trajanje projekta
  • Do: 31. 12. 2026
Finančni okvir

Na ravni posameznika:
  • Najvišji znesek sredstev: 900 EUR na osebo
  • Minimalna zahteva: vsaj ena delavnica na osebo
  • Trajanje delavnic: 5 do 8 ur
 
Na ravni podjetja:
  • Veliko podjetje: do 50.400 EUR
  • Srednje podjetje: do 36.000 EUR
  • Malo podjetje: do 18.000 EUR

Namen razpisa

Podjetjem se ponuja sofinanciranje pri oblikovanju in uveljavljanju strategij ali načrtov ukrepov, s katerimi lahko bolje podprejo starejše zaposlene ter jih vključijo v razvojne aktivnosti podjetja.

Višina razpoložljivih sredstev

Skupna vrednost razpisa znaša 7 milijonov evrov, in sicer:

  • 350.000 EUR za sklop A (strateško svetovanje)

  • 6.650.000 EUR za sklop B (krepitev kompetenc)

Kaj se sofinancira?

Sklop ASvetovanje za pripravo strategije upravljanja starejših zaposlenih
(Podjetja z do 10 zaposlenimi ali tista, ki imajo lastne interne kapacitete za pripravo strategije, niso upravičena.)
Strategija mora biti oddana do 31. 12. 2025.

Sklop BUsposabljanja za starejše zaposlene, med drugim:

  • Motivacijski programi za starejše zaposlene

  • Usposabljanja za osebni in karierni razvoj

  • Mehke veščine, strokovna in splošna usposabljanja, NPK

  • Digitalne in zelene kompetence

Upravičeno obdobje izvajanja aktivnosti: od podpisa pogodbe do 31. 12. 2026.

Kdo se lahko prijavi?

Do sredstev so upravičena podjetja in zadruge, ki:

  • so registrirana v Sloveniji in vpisana v register vsaj 12 mesecev pred objavo razpisa (23. 5. 2025)

  • imajo na dan objave vsaj tri zaposlene, stare 50 let ali več

ne presežejo praga dodeljene »de minimis« pomoči v zadnjih treh letih

Ključne formalne informacije:
  • poravnane vse davke in prispevke do FURS-a na dan 30.4.2025
  • oddane vse obračune davčnih odtegljajev za dohodke iz delovnega razmerja za obdobje zadnjih pet let, in sicer za obdobje od 30.4.2020 do 30.4.2025
  • vlogo bomo izpolnili v spletnem obrazcu, nato pa zakoniti zastopnik to vlogo fizično podpiše in jo oddamo za naročnika.
  • Za pripravo vloge bomo potrebovali še dodatne podatke:
  • Št. starejših zaposlenih, starih 50 let in več, ki imajo zaključeno izobrazbo nižjo od terciarne (ISCED 5 do 8) na dan 23.5.2025
  • Št. starejših zaposlenih, starih 55 let in več na dan 23.5.2025
 

Mi vam pomagamo pri celotnem postopku – od razumevanja pogojev, priprave in oddaje vloge, do načrtovanja vsebin, izvedbe aktivnosti in priprave končnega poročila.

Pišite nam na [email protected] ali nas pokličite na +386 40 573 570.