Employer branding

Želite izboljšati vašo blagovno znamko delodajalca ter z njeno pomočjo privabiti in zadržati vrhunske talente in pozicionirati podjetje kot zaželenega delodajalca na trgu dela?

Zakaj imeti dober employer branding?

Na današnjem vedno bolj konkurenčnem trgu dela je employer branding ali pozitivna blagovna znamka delodajalca ključnega pomena. S slabim ugledom postane zaposlovanje in zadrževanje najboljših zaposlenih zahtevno in drago. Za napredovanje vašega podjetja potrebujete nadarjene delavce in najboljši način, da jih pritegnete, je z ugledom dobrega zaposlovalca.

V FirstClassu vam bomo na osnovi analize trenutnega stanja izdelali dolgoročno employer branding strategijo in načrt aktivnosti, ki vam bodo pomagali pri dvigu pozitivne znamke delodajalca.

86 % sodelujočih v raziskavi pravi, da ne bi oddalo prijave ali nadaljevalo z delom pri podjetju, ki ima slab ugled pri bivših zaposlenih ali splošnemu občinstvu (Hubspot, 2019).

Proces izboljšanja employer brandinga

1. Pregled in analiza trenutnega stanja

- Izvedba interne raziskave in analize
- Izvedba eksterne raziskave ugleda delodajalca
- Merjenje zadovoljstva zaposlenih (eNPS)
- Analiza glavnih HR usmeritev in ključnih ciljev podjetja
- Pregled obstoječih employer branding aktivnosti

2. Izdelava dolgoročne strategije in izvedbenega načrta

- Oblikovanje obljube delodajalca (EVP)
- Priprava interne in eksterne strategije za izboljšanje blagovne znamke delodajalca
- Priprava načrta aktivnosti po kanalih

3. Končna analiza izboljšanja ugleda delodajalca

- Predstavitev EVP-ja ter strategij za izboljšanje employer brandinga
- Pregled stanja po izvedenih aktivnostih
- Dodatno 1 na 1 svetovanje

Stopite v stik z nami

Izpolnite spodnji obrazec in kmalu vas bomo kontaktirali in se pogovorili, kako vam lahko pomagamo pri gradnji employer brandinga oz. pozitivne blagovne znamke delodajalca za vaše podjetje.